Jadual Usrah Pemuda PAS Dun Kijal

TARIKH HARI MASA TEMPAT PENYAMPAI





4/29/2009 RABU 07.00 mlm MARKAZ PEMUDA BKT.KUANG UST.HAZRI
5/27/2009 RABU 08.00 mlm SURAU HJ.NARA BKT.KEMUNING UST.HAZRI
6/24/2009 RABU 08.00 mlm MARKAZ TARBIAH BKT. TERUNA UST.HAZRI
7/29/2009 RABU 08.00 mlm MARKAZ PAS IBOK UST.HAZRI
OGOS - - REHAT BULAN RAMADHAN -
9/30/2009 RABU 08.00 mlm BUKIT TAKAL UST.HAZRI
10/28/2009 RABU 08.00 mlm SRI BANDI UST.HAZRI
11/25/2009 RABU 08.00 mlm LUBUK LESONG UST.HAZRI
12/30/2009 RABU 08.00 mlm TELOK KALONG UST.HAZRI

12 Comentários:

Pemuda Ganah said...

Assamualaikum

Dok tahu pulok ade usroh pemuda pas dun kijal? unutuk semue pemuda ke atau untuk pimpinan pemuda. Se lagi nok tanya, doh pemuda pas dun kijal dah ada pimpinan ke? bakpe aku dok tahu pun. Mane program pemuda nye. ke tadok ketua atau ketua dok rok cetong. mitok maaf terkasor bahasa.

Pemuda PAS Kijal said...

w'salam.....
La dok tahu...bakpe dok tanya ketua cawangan awak...se lagi saya nok tanya..awak ni dari cawangan maner?
kami pemuda pas dun kijal tiap2 bulan buat mesyuarat..ketua cawangan awak dok maklum ker? pimpinan pemuda dun kijal untuk sesi 2009/2011 kita baru jer lantik,selepas muktamar pas kawasan baru ni..bukan ketua dok cetong,tapi ada pemuda2 kita hok ngaku nok ke islam takmboh ambil cakner dlm perjuangan menegakkan agama islam...saya harap awak dok termasuk dlm golongan tersebut..
kami pemuda pas dun kijal mengalu-alukan kehadiran saudara memperkasakan lagi perjuangan pemuda islam di dun kijal....
TAKBIR....ALLAHUAKBAR..

Pemuda Ganah said...

Assalamualaikum
Saya tak mboh kabo dari cawangan mane. Cume saya dok tahu sape pimpinan kawasan saya. Saya cadangkan gini la, cuba wak program pemimpin bertemu rakyat.Baru la awok2 kenal pimpinan.

Pemuda PAS Kijal said...

w'salam.....
pemuda ganah..
terlebih dahulu saya nak tanya,
kg.pemuda ganah ni cawangan pemuda pas hidup x?
brp org jawatakuasa pemuda pas ada situ...?penoh x pemuda panah join mesyuarat pemuda pas...?

buat makluman pemuda ganah...
saya berterima kasih di atas cadangan pemuda ganah ni..tapi sekarang ni pun kita dah mula masuk ke cawangan2 dlm dun kijal...bagi mendekatkan diri dgn pemuda2..saya harap pemuda ganah sabar..giliran dicawangan pemuda ganah akan tiba juga nnti..
Dok susoh kalu nok kenal ngan pimpinan pemuda pas kijal...pemuda ganah mari jer program usrah..Program usrah ni kita buka kpd semua golongan..kami mengalu2kan kehadiran pemuda2 bagi memperkasakan kerje2 ISLAM...

Pemuda PAS Kijal said...

SALAM..
KITA NK MITOK SORANG CADANG DAN SORANG G SOKONG SEBAB KITA NK TUTUP ISU JADUAL USRAH PPDKJL..
HRP DPT BG KERJASAMA.

doraemon_trg said...

saya cadang isu usrah jgn tutup...
dan saya sokong..

Gaban Kemaman said...

bakpe pulok nak tutup isu usroh ni, usroh ni kan molek

Pemuda PAS Kijal said...

KITE BUKE TAJUK LAIN PULOK...DOK DANG NK KEJO NI BOHHH....TP TERPULANG AH KITER KAN SURAAAAA..

256 said...

mung cadang , mung sokong mane aci gitu!!!!!

Pemuda Ganah said...

Assalamualaikum

Bakpe pulok nok tutup isu usroh ni. saye cadangkan supaya isu ni terus dibuka. Baru org buleh beri pandangan dan cadangan

Mat Kelate said...

TAKBIRRRRR...kawe sokong mung Pemuda Ganah.

zcsytl said...

Mari la kita sama2 perkasakan pemuda kijal untuk islam

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Followers

PEMUDA PAS DUN KIJAL ©Template Blogger Green by Dicas Blogger ©Blogger.

Atas Semula