ISU SEMASA

PATUTKAH DEWAN UNDANGAN NEGERI TERENGGANU DIBUBARKAN???

21 Comentários:

bigmoon said...

boleh doh bubor dun terengganu...pakat main baloh same sdiri...bolok sering aku dengor...ke guane gu?????

Gaban Kemaman said...

Dok patut Dun Terengganu dibubarkan kerana pimpinan mat said bagus. Rumah die dok siap lg menunjukkan keperihatinan dia kepada rakyat, terutamanya dun kijal.

Satria baja hitam said...

Aku sokong Gaban Kemaman. Mat Said memang prihatin, mat said wak zoo kat mamang. harak ke deris jusoh mapuh pah tanoh ah. Wak zoo kurang2 bukok peluang pekerjaan, buleh gok mat ngisak jual batang pisang wi makang gajoh hok kebulur.

bigmoon said...

prihatin kut celoh ane??? jambatang bukit kuang pun dok buat2...pah ceroh ukor...hoktu le jeee

bigmoon said...

zoo pun ade kandang saje...aku masuk doh br ni..mapuh 30 riyal...bukan mende wak modal jeee......

doraemon_trg said...

aku beloh mung ah bigmoon...
mat said dok rok cetong...
kalu dok,to'kang adun dia pakat boikot...
belang2 jurus,brook rombok masjid kat ibok...molek gane tu boh????

Gaban Kemaman said...

Mat said ade wawasan die sendiri, die tengok blake rakyat die. mat ngisak ke mat dok ngisak ke buleh keje blake. contohnye bando baru kijal sedang dalam proses pembinaan. mat said leni nak2 minggu gi dengo kuliah tok guru...

doraemon_trg said...

mudah-mudahan gitu lar...
selagi kita masih bernyawa...selagi itulah allah masih membuka pintu keampunan kpd hambanya....

Pemuda Ganah said...

betul doh hok doraemon_trg kabo tu, kita jgn senang je kate org jahat tengok diri kita lu. Se lg kalu kita tengok org jahat jgn anggap diri kita lebih baik dari dia. Mudah-mudahan dia tobat.

bigmoon said...

Pemuda Ganah...aku dk sedap mung beloh ane ????

Pemuda Ganah said...

Aku beloh tok guru ah boh! tapi kadang2 bile aku tengok sikap org PAS sesetengohnye la bukan semua. Ade jugok hok deki same diri. Aku tadok jawatan mende tapi kalu wak keje parti aku gi je. Ikhlas kerana Allah.

256 said...

Takbir aku sokong mu pemuda ganah

doraemon_trg said...

keje parti mende yg pemuda ganah buat??

256 said...

doraemon_trg......jgn kaca pemuda gagah...org kiterrrr

doraemon_trg said...

bukan nok kacau..sajer nok tanya....jgn cakap jer, time panggil buat kerja banyok plok alasan.....
kalu setakat buat kerja pilihanraya dok cukup lagi boh...kerja islam bukan time nok pilihanraya jer..
kerja islam ni kerja yg berpanjangan...selagi kita hidup,selagi tu kita kena wak kerje2 islam ni..
bukan maroh,,,nasihat jer.

lemang said...

doh2 la mon....seroh ke tuhan pulok..kita usaha dh

doraemon_trg said...

selagi kita terdaya,kita kena kerja lemang...
jgn main seroh jer...usaha kita x habis lagi..
banyak lagi usaha hok kita buleh wak...

lemang said...

kkk berehhhh TAKBIRRRR

Pemuda Ganah said...

Maroh beno doraemon_trg ke ambe. Rilek ah boh. Dok kan lah ambe nok royak keje parti mende ambe wak kang mari rase megoh diri pulok. Ambe dengo nasihat deme doraemon_trg. Insya-Allah ambe akan lebih aktif dalam perjuangan Islam ni berplatformkan parti PAS. Mintok maaf banyok kalu ade saloh dan silap. Wassalam

256 said...

sedang kan Nabi ampunkan umatnya.........

doraemon_trg said...

Ambe dok maroh ke demo...Kalu demo rasa tersinggung dengan apa yg kata,ambe mintok maaf banyok2.
semoga kita sama2 teruskan perjuangan membela agama islam yg kita cintai ini..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Followers

PEMUDA PAS DUN KIJAL ©Template Blogger Green by Dicas Blogger ©Blogger.

Atas Semula